خرید پنل ال ای دی 60*60 بررسی قیمت و انواع آن


خرید پنل ال ای دی 60*60 بررسی قیمت و انواع آن


پنل های ال ای دی 60 * 60 از محبوب ترین ال ای دی هایی است که امروزه جای خالی بسیاری از چراغ های قدیمی را در نورپردازی عمومی فضاهای مختلف پر کرده است .

این چراغ از بهترین و بی درد سرترین گزینه ‌های موجود در بازار به شمار میرود که به دلیل تنوع زیاد آن باعث شده عوامل زیادی مانند توان ، طراحی ، نصب راحت ، نور باکیفیت و طول عمر بالا بر قیمت پنل تاثیرگزار باشد .

برای خرید انواع پنل های ال ای دی میتوانید از طریق لینک زیر اقدام فرمایید :

خرید انواع پنل 60*60

جنس بدنه استفاده شده در تولید این محصولات پروفیل آلومینیم می باشد ؛ پنل ال ای دی 60 * 60 نسل جدیدی از پنل های توکار و روکار مناسب جهت نصب در سقف های کاذب می باشد این چراغ جایگزین چراغ های قدیمی است که نور غیر مستقیم و یا دیفیوز شده پخش میکند و ضمن طراحی زیبا منجر به صرفه جویی درمصرف انرژی برق  نسبت به چراغ های قدیمی میگردد . این چراغ  که قابلیت پنل روکار را دارد بهینه ترین پیشنهاد برای استفاده درسالن های بزرگ با نوری بسیار خوب و سالم است

 

                                                                                               


 

 

پنل های ال ای دی از تابش اشعه های مضر که باعث آسیب رساندن به پوست وچشم میشود جلوگیری میکنند و همچنین در فرآیند تولید پنل ها از جیوه و عناصر مضر استفاده  نمیشود در نتیجه هیچ نوع آلودگی ایجاد نمیکند و قابل بازیافت میباشد

نوعی  از این چراغ ها را می توان به صورت آویز نیز در فضاهای مختلف استفاده کرد ،  پخش نور در این چراغ های پنلی  یکنواخت است به این معنی که نقاط روشن و تاریک در یک  فضا به حداقل می رسد .

 

 

مقدار نور خروجی  از پنل ال ای دی متفاوت است ، رنگ نور مهتابی یا سفید در پنل 60*60 سطح تمرکز را بالا میبرد و از میزان خوب الودگی می کاهد و به دلیل کمترین میزان سایه و ایجاد خیرگی مناسب  در محیط های اداری و یا فضاهای  شرکت استفاده از پنل با این رنگ  که موجب آرامش و تمرکز است ، توصیه میشود . اما رنگ های گرم وآفتابی برای محیط زندگی مناسب میباشند  زیرا آرامش بیشتری  را فراهم میکنند ولی برای محیط های اداری توصیه نمیشود زیرا استفاده طولانی مدت  از آنها سبب خیرگی چشم و خواب آلودگی میشود .

 

 

درخشندگی نوردر پنل 60 در 60 نیز یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود ، این عدد نباید درروشنایی ها خیلی عدد بالایی باشد ، پنل ال ای دی 60*60 با دیفیوزر با راندمان بالا از خیرگی و آسیب چشمی  جلوگیری میکند و موجب ناراحتی چشم نمیشود و نور یکنواختی را در محیط میتاباند .  

 

چه چیزی خرید و استفاده از پنل‌های ال ای دی را از سایر چراغ‌های سقفی متمایز می‌کند؟

طراحی

نورپردازی

درجه حفاظت

شکل ظاهری

 

انواع پنل های سقفی و تقسیم آنها

 

پنل سقفی ال ای دی 60*60 روکار

پنل ال ای دی 60*60 روکار یکی از بهترین انواع روشنایی برای بسیاری از فضاهای اداری تجاری و مسکونی می باشد ، تفاوت پنل ال ای دی در نوع نصب آن است ، پنل سقفی روکار که به صورت پنل ال ای دی ساخته میشود دارای اشکال مختلفی از جمله دایره ای ، مربع ، مستطیل و مکعب میباشد .

نصب آسان ، طراحی مدرن ، طول عمر بالا و کاهش مصرف انرژی تا 90 درصد در مقایسه با انواع  قدیمی‌تر باعث شده است تا پنل های ال ای دی روکار یکی از بهترین انواع چراغ روشنایی برای بسیاری از فضاهای داخلی باشند .

پنل‌ های روکار، عموماً قابل مشاهده بوده و امروزه استفاده از پنل سقفی روکارال ای دی ، اس ام دی  و سی او بی بسیار متداول است .

قیمت این پنل ‌ها بر اساس اندازه ، شرکت سازنده ، توان ، مدت گارانتی و رنگ نور متغیر است .

 

پنل سقفی ال ای دی 60*60 توکار

به دو دلیل عمده استفاده از پنل‌ ال ای دی توکار توصیه می گردد : نکته اول اینکه پنل برد سقفی نسبت به لامپ های قدیمی تر از تکنولوژی  بروزتری  بهره میبرد .  

نکته دوم  اینکه هزینه بسیار پایین تر پنل‌ سقفی در مقایسه با وسایل روشنایی قدیمی مثل لامپ‌ها است که به طور متوسط ۸۰ درصد در هزینه تمام شده صرفه جویی می گردد ، و کیفیت نور تقریباً ۸ برابری را تأمین می‌کنند ، به عبارت دیگر هر پنل نوری می تواند با هزینه به مراتب کمتر، به اندازه ۸ لامپ جیوه‌ای بهره وری داشته باشد و نوری کاملا یک دست و یکنواخت را در یک مساحت بتاباند .

پنل سقفی توکار از انواع روشنایی های جدیدی است که سال هاست جای لامپ ها و چراغ های قدیمی را در محیط های مختلف گرفته اند .

پنل های توکار به دلیل قابلیت نصب  درون محفظه ‌های آرمسترانگ یا کامپوزیت‌ های سقفی و مصرف بسیار پایینی  که دارند برای استفاده در ادارات  بسیار به صرفه  هستند ، پنل ها میتوانند حداقل 5 و حداکثر 10 سال با ساعت کارکرد روزانه 8 تا 10  ساعت روشن باشند به همین دلیل بهتراست از نمونه های ضمانت دار معتبر که باعث اطمینان خاطر ازکیفیت آنها میشود استفاده شود .  

امروزه از تکنولوژی اس ام دی در ساخت قطعات با آی سی های پایه کوتاه که میتوانند بدون سوراخ شدن و به صورت سطحی بر روی برد نصب شوند استفاده میشود .

گاهی درنورپردازی محیط های مختلف وجود یک نور مرکزی نمی تواند تمام روشنایی مورد نیازرا تامین کند ، به همین دلیل نیاز به نورهای جانبی نیزداریم که انواع پنل سقفی توکار محصولاتی هستند که می توانند دور تا دور سقف نصب شده و نوری با شدت و کیفیت بالا را در فضا منتشرسازند .

مزایای استفاده از پنل ال ای دی

انعطاف پذیر بودن در طراحی

کیفیت نوربالا

مصرف انرژی بسیار اندک

طول عمربالا

قابلیت کنترل

عدم ایجاد حرارت بالا- زرد نشدن قاب لامپ در طولانی مدت

پنل های ال ای دی مزایای بسیاری دارند که در اینجا به چند موارد اشاره گردید .  همچنین این پنل ها به دلیل نداشتن تاثیر منفی بر قاب چراغ و بالا بودن راندمان در انها تلفات انرژی به صورت حرارت را نسبت به لامپ های سنتی 70% کمتر میکند و بر شدت روشنایی تاثیری  ندارد .

 

 

سایر ویژگی های  پنل های ال ای دی 60*60

 

بهینه سازی انرژی با چراغ های پنل ال ای دی

پنل های ال ای دی  قابل استفاده برای مدت زمان طولانی هستند ، متوسط طول عمر لامپ های ال ای دی می تواند  6000 ساعت بیشتر از طول عمر تخمین زده شده  برای لامپ های  رشته ای 60 وات  که تنها 1500 ساعت  و نیز لامپ های کم مصرف که بین 6000 تا 15000 ساعت  استفاده میشوند باشد .

 

تنظیم نور خروجی در پنل ال ای دی

پنل های ال ای دی میتواند رنگ نور خود را درشرایط های مختلف تنظیم کنند و فاقد تشعشعات ناسازگار نوری است و چشم را در برابر تابش های خیره کننده که ممکن است آسیبی به چشم برسد محافظت میکند

شاخص رنگ و حالت  رنگ پذیری مطلوب  در پنل ال ای دی

پنل های ال ای دی قابلیت تولید فرکانس نور طبیعی روز را دارد و میتوانند اثرات بد نور زرد را که باعث ایجاد خستگی در چشم میشود را به حداقل برسانند در نتیجه رنگها روشن تر نشان داده میشوند .

روشن شدن بدون تاخیر

در پنل های ال ای دی 60*60 پروسه طولانی مدت گرم شدن حذف شده و لامپها بلافاصله به شدت روشنایی نهایی خود میرسند .

حفاظت از محیط زیست

سرب ، جیوه و هرگونه مواد سمی زیان آور در پنل های ال ای دی 60*60 وجود ندارد.

فوق العاده  باریک ، جلوگیری از اتلاف گرما

نور پنل ال ای دی 60*60 بسیار نازک است ، قاب آلومینیوم آن اتلاف حرارت را تضمین میکند و  همچنین مجهز به سیستم هیت سینک برای کاهش گرمای منبع و کنترل حرارت میباشد است که باعث افزایش طول عمر این چراغ ها میشود .

 

سخن آخر

همانگونه که بررسی کردیم پنل های ال ای دی با طراحی فوق العاده و مصرف بسیار پایین و طول عمر بالا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و به دلیل قابلیت نصب به صورت های روکار ، توکار و آویز در فضاهای مختلف قابل استفاده می باشند .